Hem / Kunskapsbank / Digital marknadsföring: back to basics - del 3

Webbinarium: Hur får jag långsiktiga resultat?

Webbinarium back to basics del 3 v2 1200x628

Detta webbinariet har varit! Se inspelningen på YouTube nedan eller ladda ner vår Cheat Sheet för att läsa igenom de viktigaste punkterna i din egen takt.

Välkommen till det tredje och sista tillfället i vår webbinarium serie Digital marknadsföring: back to basics. Här kommer du lära dig mer om hur din hemsida kan ge dig intäkter i flera år framöver genom att driva gratis trafik till dig från Google genom sökmotoroptimering.

Läs Cheat Sheet här:

Se inspelningen här:

Webbinariet handlar om:

Vi kommer därför ta er igenom fyra övergripande punkter, självklart utan massa krångliga bransch-termer.

  • Vad är egentligen sökmotoroptimering och varför fungerar det?

  • Vilka sökord vill mitt företag synas på?

  • Hur skapar jag en långsiktig SEO-strategi?

  • Hur kan man mäta resultat av SEO-arbete?

När äger webbinariet rum?

När: 22 november kl 12:00-13:00

Med: Elin Larsdotter Elfström och Alexander Öqvist

Var: Digitalt. Länk till webbinariet skickas via e-post.

Vem ska leda serien?

Elin Larsdotter Elfström ska leda höstens webbinarier. Hon har över 15 år erfarenhet av digital marknadsföring och kommer på ett kort och pedagogiskt sätt guida dig genom hösten. Idag är hon byråledare på Synlighet i Stockholm.

Alexander Öqvist är dagens specialgäst. Han har arbetat med SEO och Digital Marknadsföring i 10 år och kommer tidigare från Danske Bank som Nordic SEO Lead. Alexander har bred erfarenhet inom SEO inom de flesta vertikaler och områden. Lyssna på Alexander prata om om Off-page SEO och att bygga länkar i podden: Digital Marknadsföring med Tony Hammarlund