Hem / Kunskapsbank / Webbinarium / The Crying CEO och 4 andra taktiker på LinkedIn

The Crying CEO och 4 andra taktiker på LinkedIn

Datum publicerad

13.02.23

Datum uppdaterad

27.04.23
The Crying CMO – och 4 andra  taktiker på LinkedIn med porträtter av alla deltagare

Hur tänker ditt företag när ni kommunicerar på LinkedIn? Vågar ni bli brutalt ärliga och gå virala som The Crying CEO? Vi gissar att ni har tröttnat på motsatsen, att ni inte får uppmärksamhet alls. Var med på vårt webbinarium, som vi håller i tillsammans med LinkedIn, så att du verkligen förstår kanalen och ser potentialen för just ditt företag.

Detta webbinarium här varit! Fyll i formuläret nedan för att se inspelningen. 

LinkedIn delar 5 principer av tillväxt för B2B-företag och vi kommer att prata konkret om hur man kan använda dessa principer i marknadsföring.

Har du inte hört talas om The Crying CEO? Detta inlägg fick LinkedIn att "koka" (insider.com). Att väcka känslor är en av fem principer som verkligen levererar. Och ja, det går att uppnå bra resultat utan att gråta alls. Anmäl dig och bli inspirerad att se nya möjligheter för just ditt företag.

När: 25 april kl 12:00-13:00

Med: Niclas Prenker (Head of Nordics, LinkedIn), Elin Larsdotter Elfström (Byråledare, Synlighet Stockholm) och Lars Johanson (Customer Success Officer, Synlighet).

Var: Digitalt webbinarium. Du kommer att få tillgång till webbinariet via e-post.

Webbinariet handlar om:

  • vad du måste göra för att växa som B2B-företag

  • varför ditt företag måste balansera varumärkesbyggande och säljkampanjer

  • exempel på kreativ annonsering som inte smälter in

  • exempel på B2B-marknadsföring för små och medelstora företag i Norden som har använt LinkedIns principer på ett lysande sätt

  • hur man utnyttjar kraften av LinkedIn som plattform på bästa sätt

Du får flera tips som är enkla att införa i ditt eget dagliga arbete med LinkedIn!

Fyll i formuläret och få tillgång till inspelningen (Gratis)