Hem / Webbinarium / Webbinarie #35: Från klick till köp

Webbinarie 1 april: Få fart på webbutiken 2025: Del 3 - Från klick till köp

Datum publicerad

11.02.25

Datum uppdaterad

21.03.25
Sverige Del 3

Lär dig hur du optimerar kundresan, når köpredo kunder och bygger effektiva kampanjer för ökad tillväxt inom e-handel.

Varje dag exponeras vi för ett enormt antal annonser – så hur säkerställer du att din e-handel inte bara blir sedd, utan också ihågkommen? Vi delar strategier för hur du skapar engagerande innehåll, bygger ett starkt varumärke och använder effektiva annonseringstekniker för att övertyga din målgrupp att välja just dig framför konkurrenterna.

I webbinariet möter du:

Regine Hemre är Head of Paid Media på Synlighet och har över 13 års erfarenhet av e-handel och Google Ads. Hon är ämnesledare för Bra Søk och har arbetat med flera stora aktörer, bland annat Maxbo, The Body Shop, Floyd och Norli. 

Alfred Palm är Digital Analytics Specialist och har en bred tjänsteportfölj inom marknadsföring av B2B och B2C.

Tillsammans guidar de dig genom:

  • Köpredo kunder vs. icke köpredo kunder
  • Att mäta kampanjer vs. att mäta långsiktiga effekter
  • Hur du når rätt målgrupp
  • Strategi kring timing av kampanjer
  • Material och kreativa inslag
  • Optimering av produktfeed

När: 1 april kl. 13:00 – du får en länk till webbinariet skickad till dig.

Vi pratar norska och svenska!

Detta är tredje delen i vår webbinarieserie om e-handel.


Anmäl dig till webbinariet: