Hem / Webbinarium / Webbinarie #34: SEO och annonsering som ger resultat

Webbinarie: Få fart på webbutiken 2025: Del 2 - SEO och annonsering som ger resultat

Datum publicerad

11.02.25

Datum uppdaterad

14.03.25
Svensk Del 2 1

Få konkreta tips om hur du får mer trafik till din e-handel från Google. Hör om de viktigaste SEO-strategierna för 2025, hur du maximerar effekten av annonsering och vilka fallgropar du bör undvika.

I detta webbinarium möter du:

Manne Högström har över 10 års erfarenhet av SEO från bland annat Prisjakt. Han driver en egen fackpodd om SEO och innehåll och arbetar som SEO-specialist på Synlighet.

Regine Hemre är Head of Paid Media på Synlighet och har över 13 års erfarenhet av e-handel och Google Ads. Hon är ämnesledare för Bra Søk och har arbetat med flera stora aktörer, bland annat Maxbo, The Body Shop, Floyd och Norli.

Tillsammans guidar de dig genom:

  • Hur du bör arbeta med SEO 2025
  • Hur du optimerar dina Google Ads-annonser
  • Kort- vs. långsiktiga trafikskapande aktiviteter
  • Hur du tar marknadsandelar
  • Do's and don'ts vid användning av AI i annonsering



Vi pratar norska och svenska!

Detta är den andra delen i vår webbinarieserie om e-handel. Del 1 kan du se här, och del 3 kommer den 1 april.

Ladda ner Webbinariet här: