Din partner - HubSpot och Inbound Marketing som en del av strategin
Var relevant och ge värdefull kunskap till din målgrupp - det är vad Inbound Marketing handlar om.
Attrahera målgruppen med användbart innehåll
Inbound Marketing handlar om att attrahera sin målgrupp genom att erbjuda utökat värde till målgruppen i relevanta kanaler där målgruppen sannolikt interagerar. Till skillnad från Outbound Marketing fokuserar inbound marketing på att kunden själv uppsöker och tar kontakt eller lämnar ifrån sig kontaktinformation i utbyte mot någon form av värde för användaren.
I en inbound marketing-strategi används flera delar av den digitala marknadsmixen och även system som stöttar upp för uppföljning under hela kundresan. Vanliga och viktiga element i en inbound marketing-strategi är bland annat innehållsmarknadsföring, sökmotoroptimering, Google Ads, Webbanalys, Facebook, konverteringsoptimering m.m. Synlighet erbjuder samtliga tjänster för en lyckad inbound marketing strategi.
Certifierad Hubspot Partner
Hubspot är det mest framgångsrika och ledande verktyget på världsmarknaden inom Inbound Marketing. HubSpot skapar inte bara ett system: det är främst HubSpot som har drivit hela “Inbound Marketing”- tänket och dess principer.
Synlighet är en certifierad partner och kan bistå med både implementeringen av verktyget och utvecklingen av den strategi verktyget möjliggör. Vi använder HubSpot som en integrerad del av vårt försäljnings- och marknadsföringsarbete.
Kom ihåg: När du köper HubSpot betalar du bara för de delar av systemet du faktiskt använder. Kontakta oss för en bättre förståelse av prismodellerna.