Hem / Blogg / Synlighet är "Årets Content- och Performancebyrå 2024"

Synlighet är "Årets Content- och Performancebyrå 2024"

Datum publicerad

25.11.24

Datum uppdaterad

28.11.24
Uten navn 1200 x 630 px 3

För fyra år sedan satte vi upp ett mål på Synlighet: att leva upp till vårt namn och helt enkelt bli mer synliga. Prisceremonin "Byråprofil" har just gått av stapeln i Norge, där Synlighet kammade hem förstaplatsen i kategorin "Årets Content- och Performancebyrå".

Till toppen i årets "Byråprofil"

"Byråprofil" arrangeras av Kampanje och Kantar, och årets upplaga är den 35:e i ordningen. Syftet med undersökningen är att mäta reklambyråers profil och anseende bland Norges största köpare av reklam och annonsering. Detta är sjunde gången som content- och performancebyråer inkluderas i mätningen.

De senaste åren har vi på Synlighet arbetat målmedvetet för att öka vår synlighet på marknaden genom att dela vår expertkunskap, samt leverera kundupplevelser som gör avtryck. För två år sedan började vi se resultatet av vår ansträngning, då vi klättrade upp till topp fem i tävlingen. I år nådde vi hela vägen till förstaplatsen.

Årets mätning omfattade 64 byråer, varav 60 uppfyllde kraven för att bli rankade. Bland dessa 60 har man också mätt vilka 6 företag som haft störst tillväxt det senaste året, däribland Synlighet.

Bakom rankingen ligger hela 5 796 byråbedömningar och 23 184 svar från annonsörssidan. Rankningen baseras på ett beräknat index som kombinerar byråns anseende med dess kännedom på marknaden, där anseendet väger tyngst.

“Byråprofil” är en verklig temperaturmätare för styrkeförhållandet mellan byråerna, vilket gör det extra speciellt att bli utsedd till Årets Content- och Performancebyrå!

2 000 4

Från vänster: Lars Johanson och Øystein Opperud efter att ha mottagit diplom för årets "Content- och Performancebyrå 2024".

Synlighet bland företagen med störst tillväxt

Årets mätning omfattade 64 byråer, varav 60 uppfyllde kraven för att bli rankade. Bland dessa 60 har man också mätt vilka 6 företag som haft störst tillväxt det senaste året, däribland Synlighet.

Bakom rankingen ligger hela 5 796 byråbedömningar och 23 184 svar från annonsörssidan. Rankningen baseras på ett beräknat index som kombinerar byråns anseende med dess kännedom på marknaden, där anseendet väger tyngst.

“Byråprofil” är en verklig temperaturmätare för styrkeförhållandet mellan byråerna, vilket gör det extra speciellt att bli utsedd till Årets Content- och Performancebyrå!

Kontakta en rådgivare här och boka ett förutsättningslöst samtal med oss om din strategi för 2025.